Κυριακή 18 Ιανουαρίου 2009

ΠΟΙΗΣΗ - ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ...

Τα δάκρυα μου σαν κρύσταλλα σπασμένα…
Πέφτουν κάτω και ματώνουν την καρδιά μου…
Όλος ο κόσμος χάθηκε από μπροστά μου
Και έμεινες εσύ να με κοιτάς…
Στα γιατί μου όμως ποτέ δεν απαντάς…

Πες μου γιατί δε μου μιλάς
Πες μου γιατί δε μ’ ακουμπάς, καρδιά μου
Στα όνειρά μου που χαθήκαν
στην πορεία μιας προσπάθειας για μας…

Μη μου ζητάς να σε ξεχάσω…αφού το ξέρεις δεν μπορώ…
Αν είσαι όνειρο…άσε με να κοιμηθώ
Μονάχα πες μου τι έσπασε σε μας τους δυο…

Πες μου γιατί δε μου μιλάς
Πες μου γιατί δε μ’ ακουμπάς, καρδιά μου
Στα όνειρά μου που χαθήκαν
στην πορεία μιας προσπάθειας για μας…

ΠΑΡΣΑΛΙΔΟΥ ΕΛΠΙΔΑ
Μαθήτρια Α’ Λυκείου
Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών
Σχολική εφημερίδα SAPRESS
http://www.gldesapwn.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου