Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2009

ΕΝΑ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΧΩΡΙΣ ΤΕΛΟΣ…

Ο χωρισμός ένας δρόμος χωρίς επιστροφή και εγώ πάλι σαν παλιά συνήθεια…
Θα κρυφτώ στη μοναξιά μου, θα χαθώ, θα κλειστώ στον κόσμο της φαντασίας,
με τις νεράιδες και τα ξωτικά μου, ζητώντας από αυτά μια ευχή…
Να σ’ ανταμώσω…
Μπορώ;
Ξέρω πως και εσύ πονάς, όπως και εγώ…
Πεθαίνω μέσα μου μέρα με τη μέρα και η κάθε στιγμή μακριά σου
Ένα μαρτύριο χωρίς τέλος…
Και εγώ εδώ…
Σε περιμένω να με λυτρώσει από το μαρτύριό μου, αλλά…
Δεν ακούω τα βήματά σου…
Ούτε τη φωνή σου που γαλήνευε την ψυχή μου…
Δε νιώθω πια το άγγιγμά σου…
Και μου λείπει…
Κάθε βράδυ στο νου σε φέρνω.
Παραμιλάω στον ύπνο μου…
Εικόνες και στιγμές έρχονται στα όνειρά μου…
Αλλά ακούω μόνο τη σιωπή…

Kιουρτζίδου Ελίνα
Μαθήτρια Γ΄ Λυκείου
(φιλολογική επιμέλεια μαθήτρια Μούρου Ειρήνη)
Γενικό Λύκειο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Σαπών
Σχολική εφημερίδα SAPRESS
http://www.gldesapwn.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου